woensdag 13 juni 2018

Frantastic !

Wat een verrassing toen de uitnodiging kwam van Fibre Mood ! 

https://www.fibremood.com


Fibre Mood ? Hoor ik u zeggen ?
Ja ! de nieuwste revelatie op naaigebied ! 

Op 22 augustus gaat het nieuwe naaimagazine Fibre Mood officieel van start.
We verwachten 2maandelijks een moodbook met 12 naai- en breipatronen ! 
én ook online assistentie en leuke tips ! 

Ik probeerde hun FRANCES TOP al uit :
vanaf nu ook gratis te verkrijgen op hun website !! www.fibremood.com



Ik had al even een mooi gestreepte viscosestofje liggen. De Frances top leek me hier perfect voor. Het is een easy patroontje met superduidelijke beschrijving en tekeningen ! 

Een Xs werd mijn modelletje en zelfs die viel nog ruim. Goed voor het gemoed ;)
kleine aanpassingen die ik deed : een extra neepje in de schouder om de halslijn wat smaller te maken, ik gebruikte kant en klare biais voor de afwerking.

Tot slot maakte ik er een bijpassend rokje bij. Gewoon een eenvoudige rok op elastiek met de streepjes in de andere richting. 

Heerlijk, net een jurkje ! " Frantastic " !

 

 Veel Succes Fibre Mood,
ik ben alvast Fan ! 

Groetjes
Tine

4 opmerkingen: