vrijdag 3 november 2017

Helikoptertjes


Toen de nieuwe stoffenreeks van See You at Six (grote fan van de knuffelzachte stofjes) uitkwam ging ik meteen overstag.
Ik moet toegeven dat ik geen wilde koper ben en altijd IKEAgewijs denk "heb ik dat echt nodig en wordt ik er ook gelukkiger van?"

... JA dus in dit geval !
Die mooie helikoptertjesstof ( Maple seeds in 't chique ) ging meteen met 1,5 meter tegelijk in een zakje naar huis :)

Ik knipte er al snel voor beide meisjes iets leuks uit en deed alle moeite om het nog NIET in elkaar te naaien want een naaiweekendje stond voor de deur !

Spannend, de allereerste keer mee op een naaiweekendje met 22 geweldige, grappige, lieve, babbelende én natuurlijk naaiende meiden én meteen ook de allereerste keer dat papa alléén het thuisfront bewaakte ( al zal de poes ook wel een oogje in het zeil hebben gehouden).
Het werd een topweekend met de nodige koppijn, gevloek op ritsen, gelach om alles en niks enz... :)

Onder andere deze 2 stuks werden er gefabriceerd :






Stof enzo :
Maple Seeds French Terry - See You At Six - Les Lisettes Aartselaar
bijpassende boordstof ( zalig he) - idem

Bomberjasje : Rosig Sweater - Ottobre kids herfst 2017 (zonder de zak erop)
jurkje : Cocoon dress - Groovybabyandmama

Voor de liefhebbers van herfstuitstapjes : het park van Tervuren was het decors
van een leuke namiddag vol wandelen, foto's , lekkere theetjes en bosavonturen !


Binnenkort meer !
Groetjes
Tine

8 opmerkingen:

  1. Ze staan allebei superleuk met hun nieuwe kleertjes. Maar die cocoon dress is geweldig schattig voor de kleinste! <3
    Het was heel fijn om jou mee op weekend te hebben. Moeten we nog doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ook kleine meisjes worden ( jammer genoeg) groter en stoerder :)
      die cocoon dress was wel een goeie tip van jou ! thx !!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi bomberjasje, staat haar beeldig al ben ik stilletjes een tikkeltje meer fan van dat schattige jurkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ze zullen allebei wel heel blij zijn! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen