woensdag 13 februari 2019

Calvin sweater



Het nieuwe magazine van Fibre Mood is daar ! 
Ook deze keer mocht ik voor hen weer aan de slag met een zelf gekozen patroontje.

Eerlijk? Het was moeilijk kiezen ! Het nieuwe blad geeft al een echt lentegevoel !
Naast de Riva jumpsuit en lange Susan jurk konden ook de Arlette rokjes en het Celia jurkje voor meisjes mij bekoren. Er zal dus nog veel uit dit magazine getoverd worden.. 



Ik koos uiteindelijk voor de Calvin Sweater.
 Er worden hier de laatste tijd vooral jurken en rokjes genaaid, maar dé man is niet zo scheutig om er zo eentje te dragen...
met deze sweater kon ik hem wel een plezier doen ! 

(waar ik hem iets minder mee kon plezieren was het nemen van foto's... Geloof het of niet, mannen zijn moeilijker te fotograferen dan kinderen 😁 )



Ik paste erg weinig aan : ik maakte mijn smallige man met lange armen een L en die past hem ruim.
De mouw knipte ik door om er een groene strook tussen te zetten.

Stofjes en zo : 
Donkergroene structuur "sweater" (eerder een lichte french terry) van bij Fabrik Unik
effen french terry : chat chocolat en boordstof - Bobby Sewing
de man - eigendom van mezelf :) 


Groetjes
Tine


1 opmerking:

  1. jouw versie vind ik één van de mooiste die ik al zag, volgens mij moet ik ook eens aan de slag met twee verschillende kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen